Startdatum niet gekend
EHBO: hoe organiseren
60 minuten webinar: Tips voor een vlotte EHBO hulpverlening
Wat kent men na het volgen van deze opleiding?
Na het volgen van dit webinar beschikt u over een basiskennis om mee te helpen aan een vlotte organisatie van de EHBO hulpverlening.
Omschrijving
Een ongeval kan iedereen overkomen. Ieder bedrijf of organisatie is verantwoordelijk voor een vlotte hulpverlening. Belangrijk hierbij is dat er voldoende opgeleide hulpverleners aanwezig zijn die snel kunnen helpen.
Wellicht hebt u soms ook het gevoel dat die hulpverlening nog vlotter zou kunnen verlopen.
- Wie moet u na een ongeval of incident waarschuwen en hoe doen we dat?
- Hoe en wie zal de externe hulpdiensten verwittigen?
- Welk materiaal hebben we nodig?
- Hoeveel hulpverleners hebben we nodig en welke opleiding moeten ze gevolgd hebben?
- Hoe registreren we EHBO interventies?
De vraag is dus: wat moet uw bedrijf of organisatie voorzien? Wat is er van toepassing op uw bedrijf or organisatie? Waar loopt het vaak niet zoals we zouden verwachten, wat kunnen we beter doen?
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Voor deze opleiding denken we aan preventieadviseurs, EHBO hulpverleners, leden van de interne brandbestrijdingsdienst, en leidinggevenden die betrokken worden bij de organisatie van de eerstehulpverlening.
Methodologie
Een live interactie is mogelijk met de spreker. U kunt in real time vragen stellen via chat. De bestanden die tijdens dit webinar worden gebruikt, kunt u downloaden.
Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?
- Wettelijk kader organisatie EHBO.
- Intern noodplan, preventiebeleid.
- EHBO register.
- Hoeveel hulpverleners zijn er nodig, opleiding en bijscholing.
- Tips & tricks.
Ook interessant voor jou
Wilt u graag een opleiding aanpassen op maat van uw bedrijf?
Samen creëren we uw perfecte opleiding!
Marcia Vansever
Projectcoördinator
Een vraag over deze opleiding?
Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.
Stel uw vraag