Customer Experience Community


Masterreeks - Klantgerichte organisaties: magie versus mythes
#210645
Club | Marketing en communicatie

Omschrijving

Als klantgerichtheid u nauw aan het hart ligt, dan hebben we een CX-verrassing van formaat voor u in petto.

Uw 5 vragen beantwoord

Een geweldige line-up van experts beantwoordt voor u de vijf meest gestelde CX-vragen:

  • Waarom mislukken bedrijven om klantgericht te worden? (En u dus niet? ??)
  • Hoe trek ik mijn medewerkers enthousiast mee in ons veranderingstraject?
  • Wat verbindt mij met mijn klanten en hoe bewaar ik onze authenticiteit?
  • Wanneer is mijn organisatie klaar voor digitale (hyper)personalisatie?
  • Welke boeken over klantgerichtheid lees ik best wel/niet?

 

Masterreeks van 5 onlinesessies

We doseerden voor u de info in 5 live avondsessies van 2 uur. Online bovendien, om corona een stap voor te zijn, u de verplaatsing te besparen, en u ook via chat uw vragen te laten stellen.

Meteen lid van de CX Community

Deze online-masterreeks is de aftrap van de exclusieve Customer Experience Community. Hierin vinden professionals elkaar die betrokken zijn bij klantgerichte transformatie.

Schrijft u zich in voor de online-masterreeks? Dan bent u meteen lid van de CX Community!

En brengen we u en uw evenknieën in andere bedrijven vanaf de zomer regelmatig in contact.

Om openhartig en ongedwongen ervaringen te delen, en kennis van CX-experts op te steken.

Schrijf u nu in

De CX Community krijgt een vliegende start door de wel zeer lage inschrijvingsprijs.

"Oei, wordt het dan geen verdoken productshow?".

Wees gerust: ik beloof u uitsluitend wow-informatie. Ontdek hier het programma maar en schrijf u snel in.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor leidinggevenden die betrokken zijn bij de transformatie naar een klant- gerichte organisatie. Of die hiervan de projectverantwoordelijkheid dragen. Bijvoorbeeld: cx-verantwoordelijken, salesmanagers, marketingmanagers, kwaliteitsmanagers, onlinemanagers, HR-managers, …

Methodologie

  • Reeks van 5 live online-masterclasses van 2 uur (inclusief Q&A).
  • Voor leidinggevenden die betrokken zijn bij de transformatie naar een klantgerichte organisatie. Of die hiervan de projectverantwoordelijkheid dragen. Bijvoorbeeld: cx-verantwoordelijken, salesmanagers, marketingmanagers, kwaliteitsmanagers, onlinemanagers, HR-managers, …
  • 5 avondsessies (19-21 uur).
  • Inclusief lidmaatschap van de CX Community.
  • Prijs: € 595. Met KMO-portefeuille: € 476,00 (MO), € 416,50 (KO).

Ja, ik schrijf me in

customer-experienceklant-1-4_2021-645.jpg

Programma

Sessie 1 - Waarom veranderen naar klantgerichtheid soms moeilijk loopt - Joost Cottyn

Veel organisaties willen klantgericht zijn en verwachten hiervoor veel van hun medewerkers. En ja, iedereen vindt veranderen belangrijk, tot hij/zij zélf moet veranderen. Toch is het meer dan ooit van belang om na te denken over wat uw klant nu echt wil. En om uw medewerkers zo ver te krijgen dat ze de juiste omslag maken.

Maar hoe doet u dat? Welke veranderprocessen zijn succesvol en welke niet? Wat zijn de noodzakelijke voorwaarden om tot de juiste gedragsverandering te komen? Wie stuurt het best dit verandertraject aan? Joost leidt u van vraag naar antwoord!

Joost Cottyn duwt al jarenlang organisaties richting klantgerichtheid. Vanuit passie en mees-terschap fileert hij alle aspecten om de gedragsverandering van medewerkers te sturen.

Sessie 2 - Hardnekkige mythes over klantgerichtheid - Horst Remes

Veel pogingen om een klantgerichte organisatie te worden, mislukken. Waarom? Omdat leiders er overtuigingen op nahouden die wat kort door de bocht zijn – of zelfs ronduit verkeerd.

Maar wat onderscheidt nu de succesvolle klantgerichte organisaties van de andere? Hoe verwerven de winnaars de loyaliteit van hun klanten? En hoe creëren zij winstgevende en duurzame relaties? Horst Remes geeft u de antwoorden!

Horst Remes is Managing Partner bij Onestone, het adviesbureau dat bedrijven helpt om hun bottom line-resultaten te verbeteren door efficiënte, klantgerichte dienstverlening.

Horst heeft een achtergrond als internationaal verkoopdirecteur en richt zich al twintig jaar uitsluitend op klantstrategie. Hij leidde tal van onderzoeksinitiatieven naar klantgedrag en is een gewaardeerd spreker op corporate en CX events.

Sessie 3 - Onderscheid u door mensgericht en waardegedreven verkopen - Yasmina Fadli

Vertrouwen is de kern tot succesvol verkopen. Helaas regeert vaak de angst om de doelstel-lingen niet te halen. Waardoor we blind worden voor hoe ons aanbod het leven van de klant verbetert. En we ons niet mensgericht en waardegedreven met hem/haar verbinden.

Hoe verbindt u zich met uw klant? Hoe maakt u impact door uw authenticiteit in te zetten?

Hoe creëert u een trust-driven sales-aanpak? In deze sessie ontdekt u het allemaal!

Yasmina Fadli is van alle salesmarkten thuis. Zij begeleidt organisaties van fear-based naar trust-driven sales door hun authenticiteit uit te spelen. Yasmina is change agent en sales strategist. Zij leert u hoe u uw denkraam stretcht om meer te capteren: meer leads en klanten, meer mogelijkheden en voldoening. Haar enthousiasme maakt haar tot een ware sales-cheerleader.

Sessie 4 - Digitale customer experience: getting the basics right - Eva Micholt

De digitale versnelling … versnelt steeds meer. Zo snel dat organisaties de fundamenten niet eens legden voor een dúúrzame digitale klantenervaring. Daarom zoomt Eva in op wat digitale klantervaring inhoudt: welke bouwstenen gebruikt u en hoe start u? Hoe versterkt u de basis voor constructieve interacties? En hoe maakt u uw digitale klant nog blijer door uiterst relevant voor hem/haar te zijn?

Maak uw organisatie klaar voor hyperpersonalisatie, die uw kleefkracht vergroot en de inter-acties met uw klanten aangenamer en waardevoller maakt. Een sessie met ruimte voor uw vragen en ervaringen.

Eva Micholt heeft ruim twintig jaar ervaring in klantgerichte marketing en klantgericht digitaliseren bij grote en kleine ondernemingen. De rode draad in haar carrière? Loyaliteit creëren door het potentieel van uw product of dienst ten volle voor uw klant in te zetten.

Eva deelt haar kennis op een enthousiaste, hands-on en toegankelijke manier. Want:

it always seems impossible until it’s done.

Sessie 5 - Het boekenbos door de bomen zien - Joost Cottyn

Er worden jaarlijks tientallen boeken over klantgerichtheid uitgegeven. Zo veel dat u het bos door de bomen niet meer kunt ziet. Welk boek neemt u ter hand en welk laat u best links liggen?

Goed nieuws! Joost Cottyn deed het werk voor u door … ál die boeken te lezen. Hij licht er de interessantste uit en vertelt u waarom. Zo 'leest' u een handvol boeken in amper twee uur! En pikt u er in de boekenwinkel alleen die uit waarvan úw organisatie beter wordt.

Joost Cottyn geeft toe: hij is leesverslaafd. Als expert klantgerichtheid gaat hij op zoek naar de beste boeken over zijn dada. Zijn leeservaringen deelt hij maar al te graag met u.

Ja, ik schrijf me in

Joost Cottyn duwt al jarenlang organisaties richting klantgerichtheid. Vanuit passie en mees-terschap fileert hij alle aspecten om de gedragsverandering van medewerkers te sturen. Joost geeft ook toe: hij is leesverslaafd. Als expert klantgerichtheid gaat hij op zoek naar de beste boeken over zijn dada. Zijn leeservaringen deelt hij maar al te graag met u.

Horst Remes heeft een achtergrond als internationaal verkoopdirecteur en richt zich al twintig jaar uitsluitend op klantstrategie. Hij leidde tal van onderzoeksinitiatieven naar klantgedrag en is een gewaardeerd spreker op corporate en CX events.

Yasmina Fadli is van alle salesmarkten thuis. Zij begeleidt organisaties van fear-based naar trust-driven sales door hun authenticiteit uit te spelen. Yasmina is change agent en sales strategist. Zij leert u hoe u uw denkraam stretcht om meer te capteren: meer leads en klanten, meer mogelijkheden en voldoening. Haar enthousiasme maakt haar tot een ware sales-cheerleader.

Eva Micholt heeft ruim twintig jaar ervaring in klantgerichte marketing en klantgericht digitaliseren bij grote en kleine ondernemingen. De rode draad in haar carrière? Loyaliteit creëren door het potentieel van uw product of dienst ten volle voor uw klant in te zetten.

Eva deelt haar kennis op een enthousiaste, hands-on en toegankelijke manier. Want:

it always seems impossible until it's done.