Marketing, sales en customer service

Customer service

Voelt u soms dat ondanks al uw inspanningen, uw klanten niet de uitzonderlijke service ervaren die u voor ogen heeft? Wilt u de concurrentie voor blijven en uw klanten niet alleen tevredenstellen, maar hen echt verbazen? Ontdek hoe u uw klanten keer op keer boven hun verwachtingen kunt verrassen. 

Liever op maat?

Kiest u liever voor een persoonlijk traject?
Volledig op maat en op individueel of groepsniveau. Ontdek de mogelijkheden.

Foto Joost Cottyn
Quote Image

Als je beloftes maakt, moet je ze ook nakomen. Nog beter is het om je belofte te overtreffen.

Joost Cottyn - Expert in customer experience design

Lees verder
Foto Joost Cottyn

Overtref de verwachtingen van uw klanten

Een tevreden klant deelt zijn ervaring doorgaans met 5-7 andere mensen. Dit biedt niet alleen een uitstekende kans om nieuwe klanten binnen te halen, maar ook om cross- en up-selling te genereren. Door uw klanten te verrassen, creëert u niet alleen ambassadeurs voor uw merk, maar opent u ook de deur naar nieuwe verkoopkansen en uitbreidingen van uw diensten. Onze opleidingen zijn ontworpen om u te voorzien van de tools en technieken die nodig zijn om deze kansen volledig te benutten.

Deze opleidingen wilt u niet missen

Opleidingen customer service

Bekijk alle opleidingen binnen dit thema
De sleutel tot klantgerichte bouwprojecten: leer omgaan met uitdagende klanten in de bouwsector!
  • icon Kortrijk
  • icon 2 sessie(s)
  • icon 415,00 excl. BTW

In de kijker

Omgaan met moeilijke klanten

Lastige, moeilijke en ontevreden klanten? U kunt ze niet vermijden. Maar pakt u ze goed aan, dan worden het vaak uw trouwste medestanders. Hoe u dat doet? Schrijf u in voor deze interactieve workshops en u leert het spelenderwijs. Gegarandeerd!

Een traject net zo uniek als uw organisatie

Een unieke leerervaring blijft hangen.
Bent u klaar om een gepersonaliseerd leertraject te starten? Samen stippelen wij uw incompany training uit. 

SBM_Medewerkers_VAN_256x256.jpg
Vanessa Aneca