Customer experience management

Bent u klaar om de klantbeleving in uw bedrijf te transformeren? Wilt u uw klanten voortaan centraal stellen en een boost geven aan hun tevredenheid? In onze opleidingen maakt u kennis met de ins en outs van customer experience management! 

De opleidingen Customer experience management zijn geschikt voor professionals die betrokken zijn bij customer experience, klantgerichtheid, marketing, sales of operationele processen. Of u nu werkzaam bent in een grote onderneming, een kmo, een publieke of een non-profit organisatie, deze opleiding biedt waardevolle inzichten en praktische handvatten die direct toepasbaar zijn.

Foto Benedict Decoster
Quote Image

SBM hoort niet alleen, maar luistert actief.

Benedict Decoster - Customer Engagement Manager

Lees verder
Foto Benedict Decoster

Opleiding in de kijker

Customer experience design in 1 dag

Wilt u klantgerichtheid naar een hoger niveau tillen in uw bedrijf? In de intensieve 1-daagse opleiding Customer experience design leert u de tools en technieken om customer experience design te begrijpen en toe te passen. Aan de hand van een handige checklist kan u uw eigen SWOT-analyse maken en de juiste prioriteiten stellen. Wacht niet langer en zet uw klant op #1!

Onze troeven

Selectief aanbod

SBM benadert Customer experience management als expertise. Ons aanbod is select, want een leerinterventie wordt enkel aangeboden als er een topdocent/trainer/coach voor is met ruime ervaring en grote expertise.

Zorgvuldig geselecteerde docenten

Onze zorgvuldig geselecteerde docenten, trainers en coaches zijn ware experts in customer experience management. Ze maken écht het verschil in uw leer- en groeiproces. Met heel veel praktijkervaring, up-to-date kennis en inspirerende leermethoden bent u verzekerd van een hoogwaardige leerervaring bij SBM. 

Wilt u meer weten?

Heeft u vragen over een opleiding?
Of denkt u eraan om die op maat en op locatie te laten organiseren? 
Contacteer onze collega
Vanessa Aneca