Expert Klantgerichtheid (Gratis introsessie)


Bouwen aan een 9+ organisatie
#170339
Opleiding | Marketing en communicatie

Introductie

Maak in één avond gratis kennis met de spelregels om van uw organisatie een klantgerichte, 9+ organisatie te maken!

Bouwen aan een 9+ organisatie. Voor directie en management in bedrijven en non profit organisaties wordt het steeds duidelijker dat men verschil kan maken met tevreden klanten en tevreden medewerkers. Ook in de cijfers!

De fundamentele vraag is echter of we genoegen kunnen nemen met alleen maar tevreden klanten. Diverse theorieën tonen immers aan dat u vooral moet proberen om 'uiterst' tevreden klanten te hebben: zij bevelen u aan, komen bij u terug en u mag bij hen al eens een steekje laten vallen.

De sleutel tot het succes zit hem in de shift van 'klantentevredenheid' naar 'klantgerichtheid'. Iedere dag opnieuw de focus op de klant leggen, een fan van de klant maken, een klacht of probleem echt ter harte nemen, ... Kortom: de klant een ervaring bieden die duidelijk hoger is dan zijn verwachting.

Omschrijving

Gratis kennismaking met de spelregels in klantgericht werken

In deze gratis introsessie willen we graag de onderliggende principes van customer xperience design blootleggen, zodat u al heel snel zelf aan de slag kan om uw organisatie meer klantgericht te maken. Aan de hand van concrete cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben. We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee u instant kan zien hoe u scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat u kunt doen om het nog beter te doen.

Kortom, als u in één avond inzicht wil krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie, dan is deze sessie een zeer nuttige en leerrijke tijdsinvestering.

Alvast van harte welkom!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedere manager die wil werken aan een meer klantgericht bedrijf, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wil doorhebben hoe u een klantgericht bedrijf wil opzetten.

Bijkomende info

Programma

In deze gratis introsessie willen we graag de onderliggende principes van customer xperience design blootleggen, zodat u al heel snel zelf aan de slag kan om uw organisatie meer klantgericht te maken. Aan de hand van concrete cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben. We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee u instant kan zien hoe u scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat u kunt doen om het nog beter te doen.

Kortom, als u in één avond inzicht wil krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie, dan is deze sessie een zeer nuttige en leerrijke tijdsinvestering.

Zie ook:

https://sbm.be/testimonials/je-hebt-ook-organisaties-die-beweren-geen-klanten-te-hebben

https://sbm.be/reviews/de-mythes-over-klantgerichtheid-ontkracht

Lesdata

Datum Startuur Einduur
dinsdag 26/02/2019 18:45 20:45

Deze data zijn nog onderhevig aan wijzigingen.

Locatie

  • SBM Gent
  • Tramstraat 63
  • 9052 Zwijnaarde
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078 35 36 38
  • F: 050/390665
  • info@sbm.be
2017-339-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Joost Cottyn heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van bedrijven inzake klantgerichtheid. Nadat hij eerst sales ervaring heeft opgedaan in verschillende omgevingen en zelf sales trainers ging aansturen, werd hij verantwoordelijk voor deze strategische hefboom van van gewone organisatie excellente organisaties te maken.

Naast zijn inhoudelijke expertise is hij in staat om de juiste methodologie toe te passen, om een zo groot mogelijke return te realiseren inzake klantgericht handelen.

Zijn bezieling en enthousiasme maken het echte verschil. Je moet hem gezien hebben om het te begrijpen. Hij staat er!

Lees ook: https://sbm.be/testimonials/je-hebt-ook-organisaties-die-beweren-geen-klanten-te-hebben