Expert klantgerichtheid (Gratis inspiratiesessie)

#200470
Blended Learning | Marketing en communicatie

Omschrijving

U krijgt in 2 uur inzicht in de bouwstenen van een klantgerichte b2b-organisatie!

'Klantgericht werken'. Ook in business-to-business bedrijven wordt het steeds duidelijker dat men met enkel tevreden klanten het verschil niet meer maakt. Zorgen voor 'uiterst' tevreden klanten. Dat is de uitdaging. Deze 'ambassadeurs' bevelen u aan en blijven u trouw. En u mag bij hen al eens een steekje laten vallen.

De sleutel tot succes voor uw bedrijf zit in de verandering van 'klantentevredenheid' naar 'klantgerichtheid'. Iedere dag opnieuw de focus op de klant leggen. Een fan van de klant maken. Een klacht of probleem echt ter harte nemen, ... Kortom, de klant een ervaring bieden die duidelijk hoger is dan zijn verwachting.

Schrijf u in voor deze inspiratiesessie en keer – net als zeer veel anderen voor u – huiswaarts met  een pak inspiratie en tips!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedere manager in b2b die customer experience wil integreren in de business strategie van zijn/haar bedrijf, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wilt doorhebben hoe u een klantgericht bedrijf kunt opzetten.

Methodologie

Live webinar

klantgerichtheid-1-4_2020-470.jpg

Programma

Kennismaking met de spelregels in klantgericht werken.

In deze inspiratiesessie leggen we de onderliggende principes van customer experience design bloot, zodat u al heel snel zelf aan de slag kan om uw organisatie meer klantgericht te maken. Aan de hand van concrete cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben. We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee u instant kunt zien hoe u scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat u kunt doen om het nog beter te doen.

Kortom, als u in één avond inzicht wil krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie, dan is deze sessie een zeer nuttige en leerrijke tijdsinvestering.

Alvast van harte welkom!