Bedienden met een extra bagage technische kennis zijn een meerwaarde voor het bedrijf. Laat u niets wijsmaken, maar zorg dat u weet waarover het gaat en praat mee over technische zaken. Daarom organiseren wij deze basisopleidingen voor bedienden.
Met deze één of tweedaagse opleidingen dompelen wij u onder met technische basiskennis. Op deze manier kunt u beter en diepgaandere gesprekken voeren met professionelen of particulieren.
Verhoog dus uw praktische en technische kennis dankzij onderstaande basisopleidingen!
Basisopleidingen voor bedienden
Ontdek onze opleidingen in het open aanbod door te klikken op één van onderstaande tegels. Hier kunt u de planning terugvinden van deze opleidingen. Al deze opleidingen zijn ook mogelijk op maat van uw bedrijf / organisatie. Of u kunt deze ook aanbieden voor uw klanten via ons “train your customer” concept.
Basis sanitair
Basis centrale verwarming
Basis koeltechniek
Basis elektriciteit
Basis hernieuwbare energie
Technisch administratief bediende in de bouw
Binnen uw organisatie streeft u ongetwijfeld naar een nog betere werking of dienstverlening. U weet dat dit niet vanzelf gaat. Medewerkers zijn de kern van uw organisatie. Zij zijn, samen met u, het kloppend hart van uw organisatie . Wanneer u in hen investeert, dan investeert u ook in de toekomst van uw organisatie.
U staat hier niet alleen voor! SBM helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering. Via in-house opleidingen, advies en begeleiding biedt SBM de nodige ondersteuning.
Dit kan binnen diverse domeinen en voor deze HVAC opleidingen voor bedienden.
Waarom als organisatie een “in-house” - traject op te zetten?
- Verhoog de technische kennis van uw klanten waardoor uw product / diensten beter verkocht worden
- Laat uw bedienden niets wijsmaken, maar zorg dat ze weten waarover het gaat zodat ze kunnen mee praten over technische zaken
- Laat uw bedienden kwalitatiever noteren en behandelen van bestellingen, offertes en klachten
- Ideale gelegenheid om uw bedienden kennis te laten maken met de technische kant van uw producten of demo – opstellingen
- Gelegenheid om basistrajecten aan te passen op maat van uw producten en diensten
- Maak ambassadeurs van uw bedienden die veelal rechtstreeks contact hebben met uw klanten
- Na deze opleiding is uw bediende minder afhankelijk van uw technische dienst
Waarom als organisatie een “train your customer” traject op te zetten voor bedienden van uw klanten?
- “Train your customer” ondersteunt u bij het optimaliseren en stimuleren van uw eindverkoop en verhoogt dus rechtstreeks uw omzetcijfer.
- Gelegenheid om contact te leggen met de bedienden van bestaande en/of nieuwe klanten
- Verhoog de technische kennis van uw klanten waardoor uw product / diensten beter verkocht worden
- Ideale gelegenheid om klanten kennis te laten maken met uw bedrijf, product of demo – opstellingen
- Gelegenheid om basistrajecten aan te passen op maat van uw producten en diensten
- Maak ambassadeurs van de bedienden die veelal rechtstreeks contact hebben met uw eindklanten
- Na deze opleiding is uw klant minder afhankelijk van uw helpdesk
Doelgroep:
- Groothandels en fabrikanten uit de HVAC - sector
- Klanten met personeel zonder technische vorming die actief zijn in de HVAC – sector
- Leden van sectorfondsen en beroepsorganisaties
- Leden met personeel zonder technische vorming die actief zijn in de HVAC – sector