Startdatum niet gekend

Schriftelijk debiteurenbeheer

Vermijd tijdverlies én escalaties dankzij efficiënte rappelbrieven

Introductie

  • Zoekt u naar de juiste inhoud, stijl en toon voor uw rappelbrieven? Zodat u escalatie vermijdt, klanten niet afschrikt, en toch resultaat boekt?
  • Welke fouten moet u absoluut vermijden als u niet wilt dat uw rappelbrief een juridisch staartje krijgt?
  • Hoe garandeert u dat uw rappelbrieven leiden tot daadwerkelijke betalingen?

Deze opleiding neemt u mee op een boeiende tocht door zowel de preventieve als curatieve kanten van efficiënt debiteurenbeheer.


Wat kent men na het volgen van deze opleiding?

  • U leert eenvoudig structuur te brengen in uw rappelbrief.
  • U bent zich bewust van uw taalgebruik, en van de vorm, stijl en inhoud van uw brief.
  • U kent diverse marketingprincipes en kunt deze toepassen op uw aanmaning.

Omschrijving

Rappelleren zónder schade

Worstelt u met het vinden van de juiste toon en inhoud voor uw rappelbrieven? Uw voorkeur gaat uit naar een assertieve aanpak waarmee u concrete resultaten boekt. Tegelijk wil u geen klanten afschrikken, of uw relatie schaden. Hoe vindt u het goede evenwicht?


Succesvol(ler) innen

Slaagt u erin de verschillende types slechte betalers te herkennen? Er zijn uitstellers, zij die alle schuld ontkennen, en tot slot de groep die agressief wordt. Hoe gaat u met elk van hen om? Ontdek in deze hands-on training welke benaderingen het meest succes hebben.


En nu toegepast!

Overdondert de theorie u? Dat is begrijpelijk. Net daarom pakken we het heel interactief aan. Tijdens de opleiding past u de stof toe op uw eigen aanpak. U bespreekt ze met medetrainees om gezamenlijk bij te sturen. Stof tot nadenken gegarandeerd!


Voor wie is deze opleiding bestemd?

Als u regelmatig rappelbrieven verstuurt, heeft u baat bij tips & tricks om op een professionele manier resultaat te boeken.

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

  • Taal
  • Vorm
  • Stijl
  • Inhoud
  • Toepassen van marketingprincipes op de aanmaning
    • Nudgingprincipes
  • “Ideale rappelbrief” voor u
  • Aanpassing van uw eigen brieven

Ook interessant voor jou

Startdatum niet gekend
Doe uw bottom line een plezier. Leer in deze opleiding hoe u met vertrouwen uw wanbetaler(s) overtuigt om alsnog te betalen.
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
icon chevron right
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Doe uw bottom line een plezier. Leer in deze opleiding hoe u met vertrouwen uw wanbetaler(s) overtuigt om alsnog te betalen.
icon chevron right
Startdatum niet gekend
Leer in deze training welke maatregelen u aan B2C/B2B klanten in financiële nood kunt aanbieden.
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
icon chevron right
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Leer in deze training welke maatregelen u aan B2C/B2B klanten in financiële nood kunt aanbieden.
icon chevron right
Startdatum niet gekend
Transformeer uw debiteurenbeheer van een stressfactor naar een gestroomlijnd proces.
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
icon chevron right
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Transformeer uw debiteurenbeheer van een stressfactor naar een gestroomlijnd proces.
icon chevron right
Startdatum niet gekend
Transformeer uw debiteurenbeheer van een stressfactor naar een gestroomlijnd proces met deze hands-on opleiding.
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
icon chevron right
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
  • icon Nog niet gekend
Transformeer uw debiteurenbeheer van een stressfactor naar een gestroomlijnd proces met deze hands-on opleiding.
icon chevron right

Wilt u graag een opleiding aanpassen op maat van uw bedrijf?

Samen creëren we uw perfecte opleiding!

Foto Els Vanacker

Els Vanacker

Projectcoördinator

Ik wens een incompany opleiding

Een vraag over deze opleiding?

Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.

Stel uw vraag