Expert klantgerichtheid in Business-to-Consumer: introductie


Bouwen aan een 9+ organisatie
#200122
Opleiding | Marketing en communicatie

Omschrijving

U krijgt in twee uren inzicht in de bouwstenen van een klantgerichte organisatie!

Bouwen aan een '9+ organisatie'. Voor management  en directie in bedrijven en non profit organisaties wordt het steeds duidelijker dat men onvoldoende verschil maakt met tevreden klanten én medewerkers. Dat doen 'uiterst' tevreden klanten en medewerkers wel. Deze 'ambassadeurs' bevelen u aan en blijven u trouw. En u mag bij hen al eens een steekje laten vallen.

De sleutel tot succes voor uw organisatie zit in de verandering van 'klantentevredenheid' naar 'klantgerichtheid'. Iedere dag opnieuw de focus op de klant leggen. Een fan van de klant maken. Een klacht of probleem echt ter harte nemen, ... Kortom, de klant een ervaring bieden die duidelijk hoger is dan zijn verwachting.

Schrijf u in voor deze sessie en keer – net als zeer veel anderen voor u – huiswaarts met  een pak inspiratie en tips!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedere manager die wil werken aan een meer klantgericht bedrijf, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wil doorhebben hoe u een klantgericht bedrijf wil opzetten.

Bijkomende info

Methodologie

Live webinar

Programma

Kennismaking met de spelregels in klantgericht werken

In deze inspiratiesessie willen we graag de onderliggende principes van customer xperience design blootleggen, zodat u al heel snel zelf aan de slag kan om uw organisatie meer klantgericht te maken. Aan de hand van concrete cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben. We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee u instant kan zien hoe u scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat u kunt doen om het nog beter te doen.

Kortom, als u in één avond inzicht wil krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie, dan is deze sessie een zeer nuttige en leerrijke tijdsinvestering.

Alvast van harte welkom!

Zie ook:

https://sbm.be/testimonials/je-hebt-ook-organisaties-die-beweren-geen-klanten-te-hebben

https://sbm.be/reviews/de-mythes-over-klantgerichtheid-ontkracht