Microsoft OneNote


Centraliseer uw projectgegevens via OneNote
#111120
Opleiding | IT Office

Introductie

Notities op één locatie bijhouden, dat is waarvoor OneNote dient!

Wat kent men na het volgen van deze opleiding?

Na het volgen van deze cursus bent u in staat om gestructureerd notities bij te houden en heeft u een overzicht over uw werkzaamheden en takenlijst(en).

Omschrijving

De verschillende onderdelen van Microsoft Office bieden steeds meer mogelijkheden om aan uitwisseling van gegevens te doen. Excel werkbladen worden geïntegreerd in PowerPointpresentaties, e-mails bevatten tabellen die uit Excel worden geïmporteerd, enz.

OneNote is ontworpen om alles te centraliseren, denk maar aan brainstorms, notities, onderzoeken, informatie die je verzamelt, takenlijsten, ...   

OneNote biedt een organisatieruimte om informatie uit verschillende Office-programma's en andere bronnen (internet) overzichtelijk bij te houden en te organiseren zodat het voldoet aan de behoefte van de gebruiker vanuit zijn/haar functie of project.

OneNote laat ook toe die informatie te delen met anderen.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Elke computergebruiker van Microsoft Office 365 die notities en to do lijstjes bijhoudt.

Voorkennis

U heeft een basiskennis van Windows en algemeen computergebruik.

Methodologie

De cursus wordt klassikaal gegeven in groepen van maximaal 15 personen. Je kan dus rekenen op optimale aandacht. Bij facturatie aan een bedrijf kan je korting verkrijgen via de KMO-portefeuille.  

OP ZOEK NAAR EEN PRIKKELENDE MAATTRAINING OF BEGELEIDING OP MAAT? Neem dan contact met ons op!

Programma

  • Overzicht van de OneNote werkruimte
  • Secties en pagina's
  • Notities nemen en vormgeven
  • Opzoeken en verzamelen van informatie
  • Notities zoeken en organiseren
  • Veiligheidsinstellingen in OneNote
  • Notities delen met anderen
  • OneNote gebruiken met andere Office-toepassingen
  • OneNote als mobiele applicatie