Startdatum niet gekend

Frans - Klantgericht onthaal in hotel & restaurant

Ontvang uw gasten professioneel in het Frans. Met vertrouwen!

Frans - Klantgericht onthaal in hotel & restaurant

Introductie

Klantgericht gasten ontvangen? Schrijf u in voor deze korte online opleiding Frans. Mét e-learning module.

Omschrijving

Frans - klantgericht onthaal in hotel & restaurant


Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor wie Franstalige gasten ontvangt in een hotel of een restaurant.


Voorkennis

Uw huidig taalniveau: A2. Het doelniveau van deze taalopleiding: B1.


SCREEN UW HUIDIG TAALNIVEAU. GOED GEREGELD IN 1-2-3!


  1. Neem zelf al eens een kijkje in het beschrijvingsschema voor zelfbeoordeling (ERK)   
  2. Doe de online test om uw kennis van grammatica te beoordelen   
  3. Plan zeker ook een mondelinge screening in. Kort, eenvoudig, vrijblijvend. Via beeldbellen, via telefoon of bij ons. Phaedra regelt het voor u. Contacteer haar op 078 35 36 38 of via Phaedra.VanKerrebrouck@sbm.be  

Methodologie

4 online leer- en oefensessies van 2,5 uur + een licentie van 6 maanden op de e-module 'klantgericht onthaal'. U kan de licentieduur na afloop verlengen indien u dit wenst.


Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

U leert uw gasten professioneel, klantgericht en met zelfvertrouwen te ontvangen in uw hotel of restaurant. Uw taalcoach pakt dit gestructureerd aan met behulp van onze e-module. U krijgt zelf 6 maanden toegang tot deze module, waardoor u tussen de sessies met de taalcoach in ook zelf kan oefenen. Ook na afloop van de taalopleiding hebt u nog een tijdlang toegang. Daarmee is de e-module een 'assistent' waar u beroep op kan doen tijdens uw werk.  

Wilt u graag een opleiding aanpassen op maat van uw bedrijf?

Samen creëren we uw perfecte opleiding!

Foto Vanessa Aneca

Vanessa Aneca

Projectcoördinator

Ik wens een incompany opleiding

Een vraag over deze opleiding?

Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.

Stel uw vraag