Najaar 2024

Customer Experience Design in 1 dag

Til klantgerichtheid naar een hoger niveau in uw organisatie!
  • KMO-portefeuille

Introductie

Leer de tools en technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in uw organisatie.

Omschrijving

Wil u klantgerichtheid naar een hoger niveau tillen in uw organisatie? Schrijf u dan nu in voor onze intensieve 1-daagse opleiding Customer Experience Design op vrijdag 17 november! Deze unieke opleiding biedt u de tools en technieken om de basis van Customer Experience Design te begrijpen en direct toe te passen in uw organisatie.

Tijdens deze opleiding gaat u aan de slag met een fictieve case die u vertaalt naar uw eigen organisatie, resulterend in een SWOT-analyse.

  • U leert hoe klantgerichtheid concreet betekenis krijgt binnen uw organisatie en hoe u een duidelijk serviceconcept opstelt.
  • U ontdekt hoe u de preferente klantengroepen bepaalt en hoe u klantenreizen opmaakt voor belangrijke processen.
  • U leert ook hoe u processen in lijn brengt, zodat het vooropgestelde serviceconcept wordt gerealiseerd.

Daarnaast leert u hoe u klantentevredenheid meet en hoe u het klantgerichtheidsdenken opstart in uw organisatie.

Aan de hand van een handige checklijst kunt u aan het einde van de dag uw eigen SWOT-analyse opmaken en prioriteiten vaststellen die u direct aanpakt.

Wacht niet langer en investeer in de klantgerichtheid van uw organisatie! Schrijf u nu in voor onze 1-daagse opleiding Customer Experience Design op 23 februari 2024 en maak een vliegende start naar een betere klantbeleving en het behalen van uw organisatiedoelen. Reserveer snel uw plek en zorg ervoor dat uw organisatie de concurrentie een stap voor blijft!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze opleiding is geschikt voor professionals die betrokken zijn bij customer experience, klantgerichtheid, marketing, sales, of operationele processen. Of u nu werkzaam bent in een grote onderneming, een KMO, een publieke of een non-profit organisatie, deze opleiding biedt waardevolle inzichten en praktische handvatten die direct toepasbaar zijn in uw organisatie.

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

U leert in deze opleiding de basis van Customer Experience Design. Aan de hand van een fictieve case leert u dit naar uw organisatie te vertalen. Met een SWOT als resultaat.

De volgende onderdelen komen aan bod:

  • Wat is klantgerichtheid? Wat betekent dat concreet in uw organisatie?
  • Opmaak van een duidelijk service concept
  • Bepalen van de preferente klantengroepen
  • Opmaak van de klantenreis voor een paar key-processen
  • Processen in lijn brengen, zodat vooropgesteld service concept gerealiseerd wordt
  • Hoe klantentevredenheid meten?
  • Hoe het klantgerichtheidsdenken opstarten in de organisatie?

Aan de hand van een checklijst kunt u op het einde van de opleiding een eigen SWOT-analyse maken en aangeven welke de aan te pakken prioriteiten zijn in uw organisatie.

Benedict Decoster.jpg

GETUIGENIS

Klantgerichtheid betekent niét door het stof kruipen voor je klant. Wel: aangeven wat hij wel/niet mag verwachten.

Quote Image
SBM hoort niet alleen, maar luistert actief.

Wilt u graag een opleiding aanpassen op maat van uw bedrijf?

Samen creëren we uw perfecte opleiding!

Foto Vanessa Aneca

Vanessa Aneca

Projectcoördinator

Ik wens een incompany opleiding

Een vraag over deze opleiding?

Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.

Stel uw vraag