- Bepaal eerst de fundamenten
- Don't go solo. Betrek zoveel mogelijk mensen. Hoe meer mensen, hoe meer inspiratie.
- Ken uw doelgroep. Doorgrond hen. Stel persona op en stuur bij waar nodig.
- Kies voor relevante onderwerpen die uw doelgroep verbazen.
- Tijd, mensen & middelen. Zorg voor voldoende van elk.
- Een contentplanning brengt een houvast & continuïteit.
- Varieer in content: longreads, beelden, infographics, filmpjes, lijstjes,...
- Steel van de beste. Niet elke publiciteit hoeft van eigen hand te zijn. Deel gerust kwaliteitsvolle informatie van anderen.
- Denk goed na over de communicatiekanalen. Het heeft weinig zin om te communiceren op een platform waar uw doelgroep niet te vinden is.
- Gebruik inhaakkalender.nl om inspiratie op te doen.
auteur: docent Tina Fabry van Proud Mary
Zelf een contentstrategie opstellen?
Binnenkort komen de nieuwe data online voor een sessie uit het open aanbod.
Ga je liever op maat aan de slag met één van onze content experts? Dat kan, contacteer ons voor een afspraak.