Coming Soon

Persoonlijke competenties voor de facility manager

Op een enthousiaste manier en gemotiveerd de service en kwaliteit van uw werkzaamheden verder ontplooien
  • KMO-portefeuille

Introductie

Door de veelheid van taken van een facility manager is het nodig dat u de juiste prioriteiten stelt.

Hoe gaat u om met de stress die de job meebrengt? Hoe organiseert u uw tijd efficiënt en biedt u het hoofd aan tijdrovers?

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze opleiding richt zich tot personen die de rol van facility manager opnemen of willen opnemen.

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

  • Wat is tijd? Hoe vult u uw tijd? Hebt u zicht op wat u allemaal doet in 1 dag?
  • Prioriteiten leren stellen: bij elke taak of opdracht afwegen hoe dringend en/of belangrijk een taak is? Wat moet ik onmiddellijk doen, wat kan ik plannen, doorgeven of uitstellen?
  • Tijdrovers opsporen en kijken wat u er kan aan doen.
  • Effectiever omgaan met storingen en onderbrekingen: hoe omgaan met de vele communicatiekanalen die wij en anderen ter beschikking hebben?
  • Cirkel van invloed en betrokkenheid: waar heb ik zelf invloed op, wat is buiten mijn controle, hoe ga ik hiermee om?

Wilt u graag een opleiding aanpassen op maat van uw bedrijf?

Samen creëren we uw perfecte opleiding!

Foto Bart Hungenaert

Bart Hungenaert

Projectcoördinator

Ik wens een incompany opleiding

Een vraag over deze opleiding?

Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.

Stel uw vraag