Startdatum niet gekend
Bouw XR-applicaties met Unity3D voor de Oculus Quest2
Maak kennis met dit krachtig duo om interactieve XR-applicaties te maken!
Introductie
Het belang van Unity3D en Oculus Quest 2 in de ontwikkeling en gebruik van XR-applicaties is alom gekend. Het gebruik van Unity3D biedt de ontwikkelaars de kans om de VR-mogelijkheden van de Quest 2 te benutten en zo interactieve VR-ervaringen te creëren in educatieve toepassingen of trainingsprogramma's.
Wat kent men na het volgen van deze opleiding?
- Na het doorlopen van deze cursus bent u in staat om uw 3D model productie klaar te maken voor de Unity3D engine.
- U hebt basiskennis van Autodesk 3ds Max om texturen op modellen te plaatsen.
- U kan uw gebouwde applicaties op de Oculus Quest 2 plaatsen.
Omschrijving
Deze cursus zal vanuit een Unity3D project (gebouwd voor de Oculus Quest) het proces terug bewandelen naar de import van uw bestaande 3D- of CAD-modellen. Hierbij ligt de nadruk op het gebruik van Unity3D als engine. Ook Autodesk 3ds Max komt kort aan bod om de modellen klaar te stomen voor Unity3D.
Voor wie is deze opleiding bestemd?
- Iedereen die van zijn 3D- of CAD-model een XR-toepassing wil maken.
- Iedereen met interesse in Unity3D om interactieve applicaties te bouwen.
Voorkennis
- U bent in het bezit van basis programmeerkennis (C#).
- U heeft kennis van 3D/3D-software.
- U heeft een goede kennis van algemeen computergebruik.
Methodologie
De cursus wordt klassikaal gegeven in groepen van maximaal 10 personen. U kunt dus rekenen op optimale aandacht.
Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?
- Het programma bestaat uit reverse engineering van een afgewerkt product.
- Nadruk op Unity3D.
- Kennismaking met scripting.
- Unity op de Oculus Quest.
Wilt u graag een opleiding aanpassen op maat van uw bedrijf?
Samen creëren we uw perfecte opleiding!
Nele Depecker
Projectcoördinator
Een vraag over deze opleiding?
Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.
Stel uw vraag