Startdatum niet gekend
Duits - Geschäftliches telefonieren
Boost uw zelfvertrouwen in deze leuke online taaltraining!
Introductie
Met zelfvertrouwen telefoneren in het Duits? Boost uw vaardigheden in deze leuke online taaltraining!
Omschrijving
Duits - Geschäftliches telefonieren
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Telefoneert u professioneel met klanten en relaties? En wil u uw vaardigheden en zelfvertrouwen aanscherpen? Schrijf u dan in voor deze leuke online doe-training!
Voorkennis
Uw huidig taalniveau: A1/A2.
Methodologie
2 online sessies
Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?
U leert uw dagdagelijkse, professionele telefoongesprekken met klanten en relaties met meer kennis en zelfvertrouwen aan te vatten. Spreken staat centraal in deze doe-training!
Praktische Redemittel zum Telefonieren:
- sich melden und vorstellen
- sich verwählen,
- darum bitten, verbunden zu werden,
- sagen, dass der gewünschte Gesprächspartner nicht zu erreichen ist,
- den Grund des Anrufs erfragen,
- eine Durchwahl erfragen,
- Hilfe fragen und um Hilfe bitten,
- Eine Nachricht hinterlassen
- Informationen wiederholen
- Einen Termin vereinbaren, verschieben, absagen
- Sich entschuldigen und eventuell an Dritte verweisen
- Sich für einen Anruf bedanken und darauf reagieren
- ...
Ook interessant voor jou
Wilt u graag een opleiding aanpassen op maat van uw bedrijf?
Samen creëren we uw perfecte opleiding!
Vanessa Aneca
Projectcoördinator
Een vraag over deze opleiding?
Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.
Stel uw vraag