Vanaf 07/05/2026

Customer Experience Design - Masterclass

  • icon Gent
  • icon 8 sessie(s)
  • icon 1350,00 excl. BTW

Leer in 4 dagen hoe je een klantgerichte organisatie bouwt

Introductie

Leer in 4 dagen alle relevante tools en technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in je organisatie. Op die manier maak je het verschil met andere bedrijven of organisaties en krijg je betere resultaten.

Omschrijving

Wil je klantgerichtheid naar een hoger niveau tillen in je organisatie? Schrijf je dan nu in voor onze intensieve Masterclass 4-daagse opleiding Customer Experience Design!


Deze intensieve en hands-on opleiding biedt je de tools en technieken om de basis van Customer Experience Design te begrijpen en direct toe te passen in je organisatie. Op die manier ben je de concurrentie een stap voor en zorg je voor blijvende tevreden klanten.


Tijdens deze opleiding ontrafelen we alle belangrijke aspecten om van je organisatie een klantgerichte organisatie te maken.


  • Je leert hoe klantgerichtheid concreet betekenis krijgt binnen je organisatie en hoe je er concreet mee aan de slag kunt gaan.
  • De basisingrediënten komen aan bod, zoals het serviceconcept, klantengroepen, klantenreizen opstellen en adequate processen uitvoeren of op elkaar afstemmen.
  • Daarnaast leer je hoe je klantentevredenheid meet en hoe je het klantgerichtheidsdenken opstart in je organisatie. Het is immers een nieuwe vorm van ondernemen en je moet idealiter alle medewerkers meekrijgen in deze vibe.

Aan de hand van een handig 10 STAPPENPLAN kun je aan het einde van de masterclass je eigen SWOT-analyse opmaken en prioriteiten vaststellen die je direct aanpakt.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze opleiding is geschikt voor professionals die betrokken zijn bij customer experience, klantgerichtheid, marketing, sales of operationele processen. Of je nu werkzaam bent in een grote onderneming, een KMO, een publieke of een non-profitorganisatie, deze opleiding biedt waardevolle inzichten en praktische handvatten die direct toepasbaar zijn in je organisatie.

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

Je leert in deze opleiding de basis van Customer Experience Design. Aan de hand van een hands-on 10 stappenplan veranderen we je organisatie naar een klantgerichte organisatie.


Hierbij het 10-stappenplan:


  1. Business of diensten opstarten: waar houd je best rekening mee?
  2. Missie & visie bepalen die echt bij je organisatie passen
  3. Vastleggen van je service concept
  4. Doelgroepen bepalen voor je totale organisatie
  5. De klantenreis uittekenen voor de meest relevante diensten
  6. Processen op elkaar afstemmen voor de belangrijkste oplossingen
  7. Klantbevragingen uitvoeren om met meer kennis van zaken je organisatie vooruit te helpen
  8. Hoe stuur je constant bij?
  9. Medewerkers betrekken doorheen het ganse proces
  10. Performance managementindicatoren bedenken en aansturen via growth management


Op het einde van de masterclass nemen we de tijd om een echte case uit te werken. Zo krijgt de inhoud ook handen en voeten en is alles praktisch & direct toepasbaar.



Onze opleidingen

Locaties en data


Vanaf 07/05/2026

Raymonde de Larochelaan 13, 9051 Gent

€ 1350,00

excl. BTW

De vermelde lesdata en -uren kunnen nog wijzigen. Cursisten die ingeschreven zijn voor deze opleiding kunnen de meest recente informatie terugvinden op het digitaal leerplatform.

Lesdagen

donderdag (07/05)
donderdag (07/05)
donderdag (21/05)
donderdag (21/05)
donderdag (28/05)
donderdag (28/05)
donderdag (04/06)
donderdag (04/06)

Uur

09:00 - 12:00
13:00 - 16:00
09:00 - 12:00
13:00 - 16:00
09:00 - 12:00
13:00 - 16:00
09:00 - 12:00
13:00 - 16:00

Duur

8 sessie(s)

€ 1350,00

excl. BTW

Wilt u graag een opleiding op maat ?

Samen creëren we uw perfecte opleiding!

Foto Nikee Dekker

Nikee Dekker

Projectcoördinator

Ik wens een incompany opleiding

Een vraag over deze opleiding?

Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.

Stel uw vraag