Najaar 2024

Klantgericht performance management (coaching op maat van uw organisatie)

De concrete cijfers! Wat een klantgedreven aanpak voor uw bedrijf opbrengt

Omschrijving

"Kunt u concreet berekenen wat klantgericht werken opbrengt?", horen wij u vragen. Het antwoord is: ja, dat kunnen wij. En we helpen het u ook graag leren. Bevraagt u uw klanten met de NPS (Net Promotor Score)? Dan leert u bij ons hoe u de financiële impact van uw klanten accuraat berekent.

Boek deze bedrijfsinterne opleiding/coaching/consultancy en u:

  • krijgt inzicht in de kracht van kwantitatieve en kwalitatieve klantenbevragingen in het algemeen. En de Net Promotor Score (NPS) in het bijzonder.
  • leert de Return on Customer Satisfaction (ROCS) van uw klanten te berekenen a.d.h.v. praktische cases.
  • leert hoe u aan de slag gaat met de resultaten van uw analyse.

Contacteer vanessa.aneca@sbm.be voor meer info en een voorstel!

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor wie als bedrijf of organisatie met de NPS werkt, en de financiële return van klantgericht werken wil berekenen. Voor wie de taal van cijfers spreekt!

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

Op basis van een intakegesprek bepalen we de inhoud van de opdracht en maken we een voorstel op. Volgende topics worden vaak gevraagd:

  • Welke bevragingen zijn er en welke bevraging gebruik ik best?
  • De grondbeginselen van de Net Promoter Score (NPS)
  • De return van de NPS concreet vertaald naar uw bedrijf
  • Omzet en Toegevoegde waarde van uw NPS

Contacteer vanessa.aneca@sbm.be voor meer info en een voorstel!

Johan Vanhaeverbeke_81.jpg

GETUIGENIS

Er kan pas rendabiliteit zijn als gevolg van zeer goed klant- en marktgericht ondernemen

Quote Image
Marketing moet deel uitmaken van het management, het moet een manier van denken zijn in het hele bedrijf.

Een vraag over deze opleiding?

Wij zijn er voor u! Contacteer ons en wij helpen u met veel enthousiasme verder.

Stel uw vraag