E-learning kent volgende voordelen:
- Geen reistijd, files en hoge verplaatsingskosten
- Hoge effectiviteit bij grote leerspanning
- Just enough: geen tijdverlies aan onderwerpen die ik reeds beheers
- Just in time: focus op de actuele leernoden. Ik leer best wat ik nu nodig heb voor mijn job
- Vlotte toegankelijkheid van de informatie en steeds de laatste versie van het cursusmateriaal
- Anytime: leren kan op elk ogenblik (wanneer je er het meest voor gemotiveerd bent, op rustigere momenten op het werk, tijdens verplaatsingen ...), informatie beschikbaar 24/7
- Anywhere: leren kan op iedere plaats (op het werk, op de trein, thuis ...)
De lerende staat centraal met daarrond alle noodzakelijke ondersteuning. Leren op uw eigen tempo, herhalen zoveel u wilt, extra oefeningen maken, eventueel persoonlijke begeleiding op afstand ...
E-LEARNING : schrijf u in en start op elk moment!
Bekijk ons aanbod EPB-opleidingen via e-learning
SBM organiseert op diverse locaties in Vlaanderen opleidingen die door het Vlaams energieagentschap (VEA) goedgekeurd zijn voor uren permanente vorming voor de EPB-verslaggever.
Kunt u zich een dag of avond vrijmaken om deze opleiding te volgen en wilt u ook in interactie gaan met de docent? Dan is dit misschien de oplossing voor u!
Bekijk ons aanbod EPB-opleidingen in de campussen
Binnen uw organisatie streeft u ongetwijfeld naar een nog betere werking of dienstverlening. U weet dat dit niet vanzelf gaat. Medewerkers zijn de kern van uw organisatie. Zij zijn, samen met u, het kloppende hart van uw organisatie. Wanneer u in hen investeert, dan investeert u ook in de toekomst van uw organisatie.
U staat hier niet alleen voor! SBM helpt u graag in uw continu streven naar verbetering en professionalisering. Via incompany opleidingen, advies en begeleiding biedt SBM de nodige ondersteuning.
Dit kan binnen diverse domeinen en voor deze opleidingen voor EPB-verslaggevers.
- Verhoog de technische kennis van uw klanten waardoor uw product en/of diensten beter verkocht worden.
- Laat uw bedienden niets wijsmaken, maar zorg dat ze weten waarover het gaat zodat ze kunnen meepraten over technische zaken.
- Laat uw bedienden kwalitatiever noteren en bestellingen, offertes en klachten behandelen.
- Ideale gelegenheid om uw bedienden kennis te laten maken met de technische kant van uw producten of demo-opstellingen.
- Gelegenheid om basistrajecten aan te passen op maat van uw producten en diensten.
- Maak ambassadeurs van uw bedienden die veelal rechtstreeks contact hebben met uw klanten.
- Na deze opleiding is uw bediende minder afhankelijk van uw technische dienst.