Service Excellence in de praktijk - voor leidinggevenden


Service is het nieuwe verkopen! Leer hoe u medewerkers de klant centraal zetten in uw serviceverlening.
#210643
Opleiding | Sales

Omschrijving

Na de training 'Service excellence in de praktijk – voor leidinggevenden' bent u weer helemaal up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen en inzichten in het kwalitatief plannen en managen van de serviceaanpak van uw firma. U bent in staat om de gewenste aanpak voor service excellence praktisch en succesvol te realiseren. Op basis van een beproefde en praktische methodiek leert u hoe u zelf service excellence binnen uw organisatie vorm kunt geven – en vooral hoe u klanten blij, tevreden en loyaler maakt.

In één dag leert en ervaart u:

  • Wat het verschil betekent in een klantvriendelijke en klantgerichtefirma
  • inzicht te krijgen in de servicebehoefte en de werkwijze van uw firma
  • het belang van een uitzonderlijke klantbeleving en de financiële effecten van deze focus
  • de belangrijkste uitdagingen van bedrijven om klantbeleving centraal te zetten
  • wat het werken met service excellence betekent voor u als manager of leidinggevende
  • een compacte serviceanalyse te maken van uw firma
  • geld te verdienen met service excellence
  • het ontwikkelen van een visie en een actieplan voor service excellence

Voor wie is deze opleiding bestemd?

De training 'Service Excellence in de praktijk – voor leidinggevenden' is bestemd voor eenieder die in zijn of haar bedrijf verantwoordelijk is voor het fundamenteel vergroten van de klantgerichtheid en het verbeteren van de service als leidinggevende. Deelnemers aan deze training zijn bijvoorbeeld:

  • teamleaders
  • projectleiders
  • customer service managers
  • consultants
  • marketeers
  • managers customer experience
  • supportmanagers

Op zoek naar deze opleiding voor uw medewerkers? Check https://sbm.be/opleiding/sales/service-excellence-in-de-praktijk-voor-servicemedewerkers  

Methodologie

Interactieve opleiding en training. Deze training kunt u ook boeken als bedrijfsinterne training. Vraag info aan vanessa.aneca@sbm.be   

Programma

Service was ooit een noodzakelijk kwaad om na een verkoop klanten met vragen en problemen te helpen. Veelal werd service als een kostenpost gezien. Maar klanten zijn veeleisender geworden. En terecht. Inmiddels benoemen veel succesvolle firma's service als een strategische waarde. Door de digitalisering en de opkomst van social media is service een pure noodzaak geworden. Reviews en recommandaties bepalen uw toekomstige omzet. Service is het nieuwe verkopen. De juiste inzet van service in de praktijk betekent het grote verschil tussen winst en verlies. Als leidinggevende is het belangrijk om het strategische belang in te zien van service en diet u in staat te zijn om uw medewerkers de juiste service ingesteldheid bij te brengen. Maar hoe doet u dat?

De klant centraal zetten in de serviceverlening, dat betekent service excellence in de praktijk. Maar wel op een passende wijze die rekening houdt met zowel kosten als en opbrengsten. Hoe doet u dat echter concreet? Dat leert u in de training 'Service excellence in de praktijk – voor leidinggevenden'.

Topics in deze opleiding/training:

  • Wat het verschil betekent in een klantvriendelijke en klantgerichte firma
  • inzicht te krijgen in de servicebehoefte en de werkwijze van uw bedrijf
  • het belang van een uitzonderlijke klantbeleving en de financiële effecten van deze focus
  • de belangrijkste uitdagingen van firma's om klantbeleving centraal te zetten
  • wat het werken met service excellence betekent voor u als manager of leidinggevende
  • een compacte serviceanalyse te maken van uw firma
  • geld te verdienen met service excellence
  • het ontwikkelen van een visie en een actieplan voor service excellence

Na de training 'Service excellence in de praktijk – voor leidinggevenden' bent u weer helemaal up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen en inzichten in het kwalitatief plannen en managen van de serviceaanpak van uw bedrijf. U bent in staat om de gewenste aanpak voor service excellence praktisch en succesvol te realiseren. Op basis van een beproefde en praktische methodiek leert u hoe uzelf service excellence binnen uw bedrijf vorm kunt geven – en vooral hoe u klanten blij, tevreden en loyaler maakt.