#170339

Expert Klantgerichtheid (Gratis introsessie)

Event | Sales marketing en communicatie

Bouwen aan een 9+ organisatie

Ondertussen is het zover. Voor iedere bedrijfsleider is het duidelijk dat u het verschil kan maken met tevreden klanten. Dit is een positieve evolutie en kunnen we alleen maar toejuichen.

De fundamentele vraag is echter of we genoegen kunnen nemen met alleen maar tevreden klanten. Diverse theorieën tonen immers aan dat u vooral moet proberen om 'uiterst' tevreden klanten te hebben: zij bevelen u aan, gaan meer aankopen doen bij u en bij hen mag u al eens een klein steekje laten vallen.

De sleutel tot het succes zit hem in de shift van 'klantentevredenheid' naar 'klantgerichtheid'. Iedere dag opnieuw de focus op de klant leggen, iedere dag een fan van onze klant maken, een klacht of probleem echt ter harte nemen, enz. Kortom: een ervaring bieden die duidelijk hoger is dan de verwachting.

Gratis kennismaking met de spelregels in klantgericht werken

In deze gratis introsessie willen we graag de onderliggende principes van customer xperience design blootleggen, zodat u al heel snel zelf aan de slag kan om uw organisatie meer klantgericht te maken. Aan de hand van concrete cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben. We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee u instant kan zien hoe u scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat u kunt doen om het nog beter te doen.

Kortom, als u in één avond inzicht wil krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie, dan is deze sessie een zeer nuttige en leerrijke tijdsinvestering.

Alvast van harte welkom! Op welke sessie schrijft u in?

- 28 Augustus van 18.45 - 20.45, inschrijven via https://sbm.be/opleiding/marketing-en-communicatie/expert-klantgerichtheid-gratis-introsessie?ref=209765

- 06 September van 18.45 - 20.45, inschrijven via https://sbm.be/opleiding/marketing-en-communicatie/expert-klantgerichtheid-gratis-introsessie?ref=209767

- 11 September van 18.45 - 20.45, inschrijven via https://sbm.be/opleiding/marketing-en-communicatie/expert-klantgerichtheid-gratis-introsessie?ref=209766

Praktische info

Organisatie

SBM Sales & Marketing Academy

event.data

28/08 of 06/09 of 11/09

Prijs

Deelnemen is gratis