Medewerkers coachen in klantgericht communiceren

#210644
Webinar | Marketing en communicatie

Omschrijving

Klantgericht communiceren is een taak voor elke medewerker in elke afdeling van de organisatie. Heel vaak zien of horen ze klanten, hetzij via persoonlijk contact hetzij via mail. In ieder geval is communicatie een belangrijke hefboom om het verschil naar de klanten te maken. Meer zelfs, het is een onderscheidende factor om zeer tevreden klanten te hebben en ervoor te zorgen dat ze uw organisatie aanbevelen aan andere (potentiële) klanten.

De vraag is waarom en hoe u dit doet. Waar dient u op te letten en welke technieken zijn er om het echte verschil te maken? Belangrijk hierbij is ook hoe u uw medewerkers hierop kunt coachen. Welk coaching model past hierbij en wat doet u om de medewerkers van uw team te ondersteunen en ervoor te zorgen dat iedereen aan diezelfde kar trekt?

Naast het fundamentele inzicht wat klantgericht ondernemen betekent, geven we praktische inzichten waar u iedere dag en voor iedere medewerker mee aan de slag kunt.

Een must training voor wie wil uitblinken in klantgerichtheid.

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Deze training is voor iedereen bestemd die ofwel zélf met klanten in contact komt of een ploeg medewerkers aanstuurt die met klanten in contact komt. Zowel in mondelinge als in schriftelijke communicatie. Tijdens de training focussen we op praktische handvaten en vertalen we de bewezen theorie via praktische voorbeelden naar uw dagdagelijkse communicatie uitdagingen.

Lesdata

Datum Startuur Einduur
vrijdag 04/03/2022 09:30 12:30
vrijdag 04/03/2022 13:30 16:30

Data onder voorbehoud van eventuele wijzigingen.

Contact

  • T: 078 35 36 38
  • Kevin@sbm.be