#170339
Opleiding | Marketing en communicatie

Expert Klantgerichtheid - gratis introsessie

In één avond inzicht krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie

Omschrijving

Bouwen aan een 9+ organisatie

Ondertussen is het zover. Voor iedere bedrijfsleider is het duidelijk dat u het verschil kan maken met tevreden klanten. Dit is een positieve evolutie en kunnen we alleen maar toejuichen.

De fundamentele vraag is echter of we genoegen kunnen nemen met alleen maar tevreden klanten. Diverse theorieën tonen immers aan dat u vooral moet proberen om 'uiterst' tevreden klanten te hebben: zij bevelen u aan, gaan meer aankopen doen bij u en bij hen mag u al eens een klein steekje laten vallen.

De sleutel tot het succes zit hem in de shift van 'klantentevredenheid' naar 'klantgerichtheid'. Iedere dag opnieuw de focus op de klant leggen, iedere dag een fan van onze klant maken, een klacht of probleem echt ter harte nemen, enz. Kortom: een ervaring bieden die duidelijk hoger is dan de verwachting.

Gratis kennismaking met de spelregels in klantgericht werken

In deze gratis introsessie willen we graag de onderliggende principes van customer xperience design blootleggen, zodat u al heel snel zelf aan de slag kan om uw organisatie meer klantgericht te maken. Aan de hand van concrete cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben. We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee u instant kan zien hoe u scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat u kunt doen om het nog beter te doen.

Kortom, als u in één avond inzicht wil krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie, dan is deze sessie een zeer nuttige en leerrijke tijdsinvestering.

Alvast van harte welkom!

Bekijk de video: https://www.youtube.com/watch?v=2gVIKhq3Ssk

Lees ook: https://sbm.be/testimonials/je-hebt-ook-organisaties-die-beweren-geen-klanten-te-hebben

Voor wie is deze opleiding bestemd?

Voor iedere manager die wil werken aan een meer klantgericht bedrijf, voor iedereen die (mede)verantwoordelijk is om klantgerichtheid te implementeren, voor iedereen die de achterliggende drijfveren wil doorhebben hoe u een klantgericht bedrijf wil opzetten.

Programma

In deze gratis introsessie willen we graag de onderliggende principes van customer xperience design blootleggen, zodat u al heel snel zelf aan de slag kan om uw organisatie meer klantgericht te maken. Aan de hand van concrete cases en eigen ervaringen bouwen we een aantal basistheorieën uit die in het verleden hun succes bewezen hebben. We lichten een eenvoudig, maar uiterst praktisch meetinstrument toe waarmee u instant kan zien hoe u scoort op de ladder van klantgerichtheid en wat u kunt doen om het nog beter te doen.

Kortom, als u in één avond inzicht wil krijgen in het change proces naar een klantgerichte organisatie, dan is deze sessie een zeer nuttige en leerrijke tijdsinvestering.

Zie ook:

https://sbm.be/testimonials/je-hebt-ook-organisaties-die-beweren-geen-klanten-te-hebben

https://sbm.be/reviews/de-mythes-over-klantgerichtheid-ontkracht

Datum Startuur Einduur
donderdag 06/09/2018 18:45 20:45

Data en prijzen onder voorbehoud van onverwachte wijzigingen.

Locatie

  • SBM Kortrijk
  • Doorniksesteenweg 220
  • 8500 Kortrijk
Bekijk op Google Maps

Contact

  • T: 078 35 36 38
  • F: 050/390665
  • info@sbm.be
2017-339-1-OmschrijvingDocent-1.jpg

Joost Cottyn heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van bedrijven inzake klantgerichtheid. Nadat hij eerst sales ervaring heeft opgedaan in verschillende omgevingen en zelf sales trainers ging aansturen, werd hij verantwoordelijk voor deze strategische hefboom van van gewone organisatie excellente organisaties te maken.

Naast zijn inhoudelijke expertise is hij in staat om de juiste methodologie toe te passen, om een zo groot mogelijke return te realiseren inzake klantgericht handelen.

Zijn bezieling en enthousiasme maken het echte verschil. Je moet hem gezien hebben om het te begrijpen. Hij staat er!

Bekijk de video: https://www.youtube.com/watch?v=2gVIKhq3Ssk

Lees ook: https://sbm.be/testimonials/je-hebt-ook-organisaties-die-beweren-geen-klanten-te-hebben