E-learning: Office
Digitale en interactieve manier van leren van de Office programma's.
Introductie
U zou graag de functionaliteiten van 1 of meerdere Office programma's onder de knie krijgen, maar u doet dit liever op uw eigen tempo? Dan is een E-learning traject ideaal. Waar u wilt, wanneer u maar wilt, uw kennis verrijken!
Omschrijving
E-learning of afstandsleren is een interactieve leersituatie waarbij we gebruik maken van internet. Het e-learningplatform is compatibel op elke browser. Deze manier van leren heeft als voordeel dat u kunt leren op uw eigen tempo, wanneer en waar u maar wilt.
U wordt ondersteund door een e-coach die u helpt bij moeilijkheden of vragen tijdens uw traject.
Aanbod:
Alle Office programma's in alle niveaus en in alle versies
- Outlook
- Word
- PowerPoint
- Excel
Voordelen:
- Leren op basis van lesmodules en oefeningen
- Begeleiding e-coach
- Duidelijk te behalen targets
- Mogelijkheid tot herhaling
- Tijdwinst en verhoging efficiëntie van de medewerker
Deelnemer:
Tijdens het inoefenen kan de deelnemer digitaal fluoresceren en notities maken, deze kunnen achteraf in PDF worden gedownload.
De trajecten bestaan uit een combinatie van theorie en oefeningen.
Werkgever:
Als werkgever krijgt u wekelijks een overzicht toegestuurd. Hierop kunt u volgen hoe de deelnemer(s) hun traject doorlopen.
Kostprijs (excl. btw):
- 1 tot 10 accounts: € 120
- 11 tot 24 accounts: € 110/account
- 25 tot 49 accounts: € 105/account
- 50 tot 99 accounts: € 95/account
- vanaf 100 accounts: € 90/account
Hoe inschrijven?
Klik op inschrijving en vermeld bij de opmerking welk pakket en welk niveau u wenst te volgen.
Voor wie is deze opleiding bestemd?
Kantoor- en zakelijke gebruikers van de computer die werken met/of willen gaan werken met Office programma's.
Voorkennis
PC-basisvaardigheden zijn noodzakelijk.
Afhankelijk van het te volgen pakket/niveau is een specifieke voorkennis nodig.
De voorkennis kan getest worden aan de hand van een screening.
Deze screening bestaat uit een aantal vragen van verschillende types:
- Exacte vragen
- Open vragen
- Meerkeuze vragen
- Upload of doe vragen
De screening kan ook aangeboden worden na het pakket om de opgedane kennis te testen.
Methodologie
E-learning of afstandsleren is een interactieve leersituatie waarbij we gebruik maken van internet.
Wanneer iemand zich inschrijft voor een e-learning module dan verloopt dit als volgt:
- Deelnemer ontvangt een persoonlijk wachtwoord om in te loggen op het e-learning platform.
- Deelnemer krijgt 2 maanden begeleiding van een e-coach via e-mail (antwoord binnen de 24 uur op werkdagen)
- Deelnemer heeft 1 jaar toegang tot het platform.
- Deelnemer ontvangt gedurende 8 weken wekelijks 3 mails:
- Extra oefening
- Motivatiemail
- Extra tip
Programma
Hoe inschrijven?
Klik op inschrijving en vermeld bij de opmerking welk pakket en welk niveau u wenst te volgen.
Excel
- Excel Basis
- Schermonderdelen
- Schermonderdelen vervolg
- Gegevensinvoer
- Werkmappen
- Vulgreep en aangepaste lijnen
- Selecteren
- Formules
- Functies
- Sorteren
- AutoFilter
- Opmaak
- Zoeken en vervangen
- Excel Intermediair
- Grafieken
- Formules
- Vulgreep en aangepaste lijsten
- Gegevenstabellen en filters
- Voorwaardelijke opmaak
- Subtotalen
- Sparklines
- Celnamen
- Logische en zoekfuncties
- Plakken speciaal
- Gegevensvalidatie
- Hulpmiddelen voor gegevens
- Beveiliging
- Excel Expert
- Voorwaardelijke opmaak
- Expert formules
- Besturingselementen
- Expert functies
- Draaitabellen en -grafieken
- Hulpmiddelen voor gegevens
- Uitgebreide filters
- Aangepaste gegevensvalidatie
- Grafieken
WORD
- Word Basis
- Werkomgeving
- Tekst invoeren
- Selecteren
- Tekstopmaak
- Randen en arcering
- Lijsten
- Spelling
- Pagina-opmaak
- Word Intermediair
- Alinea-opmaak
- Etiketten en enveloppen
- Objecten invoegen
- Pagina-opmaak
- Secties
- Sjablonen
- Snelonderdelen
- Stijlen
- Tabellen
- Verwijzingen
- Word Expert
- Formulieren
- Velden
- Index
- Wijzigingen bijhouden
- Afdruk samenvoegen
- Beveiligen
POWERPOINT
- PowerPoint Basis
- Afbeeldingen invoegen en bewerken
- Animatie en overgang
- Dia opmaak
- Tekstopmaak
- Werken met presentaties
- Aanpassen van de werkomgeving
- wordArt
- Powerpoint Intermediair
- Grafieken
- Hyperlinks en acties
- Kop-en voetteksten
- SmartArt
- Tabellen
- Vormen
OUTLOOK
- Outlook Basis
- Werkomgeving deel 1
- Werkomgeving deel 2
- E-mails verzenden
- E-mails beantwoorden
- E-mails doorsturen
- E-mails verwijderen
- E-mails sorteren
- Concepten
- Mappen
- Contactpersonen
- Outlook Intermediair
- Afspraken maken
- Afspraken annuleren
- Taken
- Notities
- Zoekmappen
- Regels
- Vergaderverzoeken
- Agendaweergaves
Contact
- T: 078 35 36 38
- Kevin@sbm.be