#170587

Gratis webinar employer branding met Jan Denys

Event Business en people management

  • Employer branding is het geheel aan activiteiten die u als werkgever kan ontwikkelen om aantrekkelijker te zijn zowel voor eigen medewerkers als potentiële medewerkers. De bedoeling van employer branding is drievoudig: 1. betere mensen binnenhalen, 2. u wilt die ook behouden en 3. u wilt dat ze meer engagement tonen.
  • Dit webinar wijst op het belang om uw beleid en strategie in verband met employer branding af te stemmen op de nieuwe realiteit van morgen. We geven in een notedop inzichten mee om de noodzakelijke strategie vast te leggen. Het belang wordt geschetst van een doordacht en strategische meerjarenfocus omtrent de employer branding voor uw bedrijf.
  • Met de focus op employer branding gaat men op zoek naar de unieke én authentieke troeven van het bedrijf om die te kunnen vertalen in een campagne om nieuwe mensen te rekruteren en om een retentiebeleid voor je huidige medewerkers op te zetten.

o UNIEK: waarom moet die schaarse talentvolle medewerker bij úw bedrijf komen werken en er blijven?

o AUTHENTIEK: hoe zorgt u dat de troeven van uw bedrijf die de recruteringscampagne weerspiegelt effectief aanwezig zijn wanneer de nieuwe medewerker zich op de werkvloer begeeft?

Laat u overtuigen door Jan Denys zelf ! https://sbm.be/iedereenleert

Inschrijven kan via https://www.bigmarker.com/sbm/Employer-Branding-met-Jan-Denys

Uw vragen kunt u ons vooraf bezorgen, zodat de spreker Jan Denys zich nog beter kan voorbereiden.

Stuur uw vraag of vragen naar cindy.lambert@sbm.be

Programma op 18-01-2018

  • Recruteren

    -

  • Retentie

    -

  • Ambassadeur

    -

Director External Communications and Public Affair

Spreker: Jan Denys.

Jan Denys is afgestudeerd als arbeidssocioloog aan de KULeuven in 1983. Hij was werkzaam aan het Hoger Instituut voor de Arbeid (HIVA) van 1984 tot 1999 als wetenschappelijk medewerker en projectmanager op het domein onderwijs en arbeidsmarkt. Sinds 1999 werkt hij voor Randstad als corporate communication & public affairs manager en als arbeidsmarktdeskundige.